Домой Экономика Наскрізна аналітика: визначення, застосування

Наскрізна аналітика: визначення, застосування

517
0

У процесі вивчення купівельного попиту на продукцію (товари і послуги) за допомогою інтернету використовується такий маркетинговий інструмент, як наскрізна аналітика. Завдяки такому інструменту, можна відстежити шлях кожного потенційного покупця від першого знайомства з товаром до моменту його придбання (покупки). Наскрізна аналітика дозволяє зрозуміти, з яких джерел в інтернет-магазин прийшли покупці.

Також за допомогою наскрізної аналітики можна виявити помилки, допущені в процесі налаштування маркетингових інструментів. Можна виявити неробочі інструменти, і відключити їх зовсім для економії коштів. В Україні наскрізна аналітика виконується фахівцями компанії на високому професійному рівні. Співробітники компанії мають вищу профільну освіту і великий стаж роботи в даному напрямку.

Наскрізна аналітика: визначення, застосування

Які основні показники працюють в аналітиці?

Відповідаючи на це питання, фахівці вказали на наступні позиції:

CTR (кількість кліків) дозволяє визначити, скільки людей перейшли за рекламним посиланням;
Вартість кліка (СРС) залежить від загальної суми відведеного бюджету;
Вартість цільової дії (СРА) — тобто заявки на сайті, дзвінок в магазин, Консультація онлайн менеджера;
Вартість покупки (СРО) відображає сукупну ефективність використання рекламних інструментів.
Для чого потрібна наскрізна аналітика?

ЧИТАТЬ ТАКЖЕ:  Эксперт объяснил снижение вложений РФ в гособлигации США ограничением рисков

Завдяки використанню наскрізної аналітики, можна вирішити ряд найважливіших завдань. Це:

  1. Розрахунок окупності кожного інструменту-постів в соціальних мережах, банерах, запитах в контекстній рекламі;
  2. Формування прозорого процесу роботи, Можливість обробки вхідних заявок менеджерами;
  3. Пошук невразливості в маркетинговій стратегії, використовуваної співробітниками компанії;
  4. Сегментування аудиторії, виділення окремих груп клієнтів, які залишили свої контакти, але так і не дійшли до покупки;
  5. Автоматичне формування звітності.

Завдяки аналізу поведінки покупців в мережі Інтернет, можна виявити, наскільки продукт зацікавив покупця, як працюють маркетингові інструменти, визначити рентабельність кожної проведеної компанії (ROMI). Цей показник визначають за формулою:

З чистого прибутку треба відняти витрати на рекламу, отримане число розділити на розмір витрат на рекламу, і підсумок помножити на 100 відсотків.